Η ομάδα της Up-and-coming Minds!

Πετρούλα Γιαννούση

Δημιουργός Up-and-Coming Minds!


Η Πετρούλα Γιαννούση έχει αποφοιτήσει με άριστα από τα μεταπτυχιακά προγράμματα "Εφαρμοσμένη Αναπτυξιακή Ψυχολογία" και "Επιστήμες της Αγωγής" του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Κατέχει δύο πτυχία από το ΑΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας· ένα στη Λογιστική και ένα στις Χρηματοοικονομικές Εφαρμογές.

Έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα, έχει παράσχει εκπαιδευτικό έργο σε δομές τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης (ΕΠΑ.Σ. ΟΑΕΔ, Δ.Ι.Ε.Κ., κ.α.) και έχει συμμετάσχει ως βοηθός έρευνας στο ερευνητικό πρόγραμμα «Πολυγλωσσία και Γλωσσική Πολιτική» του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα εργαστηρίων και επιμορφώσεων σχετικά με την επαγγελματική συμβουλευτική, την ειδική αγωγή, το παιδικό σχέδιο, τις Ψυχολογικές πρώτες βοήθειες στο σχολείο, την ανισότητα, τις διακρίσεις, τα συστήματα κοινωνικής προστασίας, τη διαχείριση πένθους και έχει εκπαιδευτεί στην κλίμακα αξιολόγησης του Πανεπιστημίου Columbia για τον κίνδυνο αυτοκτονίας (C-SSRS).

Την παρούσα στιγμή, η Πετρούλα συμμετέχει στον δεύτερο κύκλο σεμιναρίων και κλινικών εργαστηρίων στην Ψυχανάλυση που διεξάγεται από την Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με τη συνεργασία της Ελληνικής Ψυχαναλυτικής Εταιρείας και παράλληλα μετεκπαιδεύεται στην Ψυχοθεραπεία μέσω Τέχνης και την Εικαστική Θεραπεία.

Δημοσιεύσεις:

Μορφές ηλεκτρονικού εκφοβισμού, χαρακτηριστικά εμπλεκόμενων μερών και αρνητικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη των εφήβων [2020], Μέντορας, τεύχη 17-18.

Σχέσεις γονέων και εκπαιδευτικών με έμφαση στους μετανάστες γονείς και ο ρόλος των εκπαιδευτικών [2021], Επιστήμες Αγωγής, τεύχος 2.

Σοφία Τσιάμη

Εκπαιδευτικός - Συγγραφέας


Η Σοφία Τσιάμη γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μακρoχώρι Ημαθίας. Σπούδασε ελληνική φιλολογία στο τμήμα Φ.Π.Ψ. του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, εργάζεται ως εκπαιδευτικός και ζει στη Βέροια. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με τίτλο «Ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου και φοιτήτρια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Δημιουργική γραφή» του ΕΑΠ Πατρών.

Έχει παρακολουθήσει εξ αποστάσεως μαθήματα συγγραφής παιδικού βιβλίου και είναι κάτοχος του αμερικανικού Diploma Writing for Children and Teenagers of the Institute of Children’s Literature. Συμμετέχει επίσης σε ερασιτεχνική θεατρική ομάδα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας.

Η αγάπη της για τα παραμύθια την οδήγησε σε βιωματικά σεμινάρια αφήγησης. Στον ελεύθερο χρόνο της επισκέπτεται σχολεία, βιβλιοθήκες και βιβλιοπωλεία και αφηγείται τα δικά της παραμύθια.

Το πρώτο της βιβλίο, "Ένα αγόρι… Ένας ψαράς… Δυο όνειρα" (εκδόσεις Ελληνοεκδοτική) ήταν υποψήφιο στα Λογοτεχνικά Βραβεία του ηλεκτρονικού περιοδικού «Ο Αναγνώστης» 2014 στην κατηγορία «Λογοτεχνικό Βιβλίο για Παιδιά». Άλλα έργα της είναι τα: "Ποιος θα πάρει το αυγό;", "Η παρέλαση των φρούτων", "Παιχνίδια με τον παππού!" (εκδόσεις Ελληνοεκδοτική), "Στάσου στο μπόι σου!" (εκδόσεις Παπαδόπουλος), "Για μια σταγόνα μέλι" (εκδόσεις Τζιαμπίρης Πυραμίδα), "Η καλύτερη μαμά απ’ όλες", "Χωρίς βοηθητικές "(εκδόσεις Ψυχογιός).

Φωτεινή Πύρτσιου

Εκπαιδευτικός


Η Πύρτσιου Φωτεινή είναι φιλόλογος. Από το 2004, οπότε και αποφοίτησε από το τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, διδάσκει φιλολογικά μαθήματα σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης στις Σέρρες.

Κατέχει δύο μεταπτυχιακά διπλώματα· το πρώτο στη «Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας» από το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας και το δεύτερο στις «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή για Άτομα με Προβλήματα στον Προφορικό και Γραπτό Λόγο» από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ).

Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων, μεταξύ των οποίων στην Ειδική Αγωγή, στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) και στην Αξιολόγηση μαθητών.

Καθ' όλη τη διάρκεια του 2021, η Πύρτσιου Φωτεινή συμμετείχε ως βοηθός στο ερευνητικό πρόγραμμα «Πολυγλωσσία και Γλωσσική Πολιτική» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα, δίδασκε εξ αποστάσεως και εθελοντικά τη Νεοελληνική Γλώσσα σε αλλόγλωσσους που διαβιούσαν σε προσφυγική δομή στις Σέρρες (Κλειδί). Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δημιούργησε στο Facebook τη σελίδα Phillogreek, όπου αναρτά αφιλοκερδώς βίντεο και συμβατικές / ψηφιακές ασκήσεις -τις οποίες δημιουργεί η ίδια- για την εκμάθηση της Ελληνικής Γλώσσας.